lørdag 17. januar 2009

Januar

Etter noen blogg frie dager..uker..starta eg på igjen.
Ha dåkk sett kor fin januar kan va?
Sjøl om vi har hatt mytje dårle vær,med storm og massevis av regn...så kan det egentlig
va ganske flott det og..
Man kosa seg innendørs når det ruska i veggan,
tenn lys..ser tv..men mest går jo tia ilag mæ ongan,
hvor heile stue gulvet e i bruk!!
Fikk jule gave ønske mett oppfylt,hos min kjære..så no går eg å ser verden igjennom et speilrefleks kamera..herlig...og vanskelig!
Har ikkje fått satt meg inn i alle innstillinger og duppeditter;)
Noe forsett for det nye året,har eg ikkje gjort meg.......eg klar sjelden å oppfylle de..hihi
Go helg og der kjæm masse nye bilder etterhvert..
ÅÅÅ HUSK;)Legg igjen en hilsen,om du titter innom her;0)

1 kommentar:

Randi sa...

Hei!!
Ja pakken er sendt...håper virkelig du får den snart...sendte den på Lørdag.

Grattis med nytt kamera...en ny verden vil åpenbare seg for deg...så moro og så spennende.Gleder meg til å se flotte bilder fra deg.
Ha en fin fin uke