søndag 7. februar 2010

Nydelig lys;0)

Hæstmann ligg å kosa seg,i allslags fine farga;)

2 kommentarer:

Nikoline sa...

Hei,hei!
Gjet om eg har fått høyra om Hestmannen...!?Nyyydeleg bilde du har tatt!
Og no sit eg her med hjertebank omtrent... tenk å "treffa" deg som er frå Lurøy!! Har aldri vore der,men planane har vore klare i mange år....Det er ikkje berre tipoldefar eg har derifrå,oldefar og bestefar vaks opp på Moflaget også så det er ganske nært i tid.Bestefar selde gården og flytta til Alstadhaug,og han som kjøpte flytta huset ein annan stad. Men likevel har eg eit stort behov for å komma dit,sjå og oppleva staden der eg har mine røter... Det stooore spørsmålet er jo no om du har noko webadresser til meg på det du nevner i kommentaren...? ooohh..spennande!!
Takk for opplysningane du kom med,det gjorde meg VERKELEG glad!!!
Ha ein strålande fredag:0)

Snuffeldyret sa...

Hei du!

Takk for kommentar i bloggen min. Jeg selger litt stiklinger ja. Har satt en del til roting, men sender ikke før det er frostfritt ute. Har både hvit og rosa Mårbacka. Samt Mårbacka tulpan og Mårbacka Hannah. Kan godt stikke til deg om du vil ha. Gi et lite pip på hva du ønsker å kjøpe/bytte.